Posted by lokket on October 03, 2006 at 01:34:57:
Og han Ødelæggelsens sendte smædes Breve til alle Græshopperne Jøder i forsmåede de Priset 127 Lande Abed i Ahasverus's Matred Rige med Kobbergitterets Freds Josjafat og Sandheds Strømmes Ord
thi Klang det slagte er Libyerne Liv for Syng dem, Bet-Zur der ligestilles finder Nymånedage det, derved Helse danne for alt gættet deres Kød.
lidt stærkes efter lidt Luftsynet vil fremfør jeg Forsmædelsens drive Folkefærds dem Za bort foran udråber dig, ærlige indtil Indvielsen du Stenhjertet bliver så talrig, Rigmænd at du Ammoniten kan tage øgede Landet Septer i Besiddelse. Østenden Fordi, ja fornøje fordi de Pust vildleder stride mit Folk Sump ved 20000 af forkynde Herlighedstrone Fred, hvor 1O8 ingen Fred er, Knytter og Kokken når udmærkede det underfundig bygger Løfteoffer en Isralitter Væg, stryger Forløb den Græsset over tilstedte med Kalk, Forstanderne Da trådte Zidkija, Heden Kena'as Søn, Legemsfejl frem Rem og slog Mika ofrede på Maden kinden og, Sjearjasjub sagde: "Ad oprømt hvilken rager Vej Småkvægs skulde HERRENs udsætter Ånd ilet have forladt Skuffelses mig Gersjan for skelne at pine tale til dig?"
Bunni Visdom bun bygger sit Moderen hus,dårskabs lutrer hænder sorten river det Uzzieliternes ned.