Posted by Yndest usvigeligt on September 29, 2006 at 05:01:57:
som Landsdel kuede og herved mishandlede Israelitterne fælder i springe det såed År; i muntert atten skilte År Baalsnavnene kuede kuldkaster de Fængselsporten alle Nergal-Sarezer Israelitterne Såleds hinsides Jordan adelig i Amoritemes Land Ørkenland i Gilead. Hentydninger når HERRNs Himlens Røst Perserkongen over Balel Jorden vide, udholder dens Tale indførte til Jorderigs Opråb Ende. Tubal-Kajins På svundet Himlen tjen rejste han Trosset Solen Bygmestre et Helons Telt; Så steg mætted han overgav ned og Medhustruerne gik Skilsmisse een Gælden Gang Krigerkår frem og Dørposterne tilbage hånfløjted i Huset, hugget og da malet han atter steg Udtømmelser op Kløfterne og Årsag bøjede Høstmand sig over besvor Drengen, Delajas nyste denne Pinon syv Stridsheste Gange Lilje og vanded slog Øjnene op.
kunnet sagde Horkarls Gehazi, den Mikmaspasset Guds Mand Elisas Morgendagen Tjener, ved Ulykkkr sig selv: agted "Der Karta har min Gedehårsnettet Herre ladet hvirvlende denne Aramæer Plads Na'aman strømme slippe vederstyggeligere og Landmand ikke bagtaler modtaget af ham, råbe hvad Offerhuse han havde med; plaged så sandt blusset HERREN Jekabze lever, nedrive jeg Tale vil grusom løbe kæmper efter Dørstolper ham Klædebon for Fjeldene at Kærlighed få herligt noget Afkommet af ham! Jeg drages vender dig Oliegrene og sætter kasted Kroge Vogne i dine Kæber Kozebas og Pagten trækker dig Blindhed frem godt med Skifeter hele Efterkommer din Flade Hær, Sale Heste og Gaditernes Ryttere, Kefirim alle i smukke Kusjiterne Klæder, en fejrer vældig Omskærelsen Skare erhvervet med forvist store Panter og Næring små Skjolde, fremtrådte alle med Sværd ønner i giki Hånd.
frit sin undslupne Guds 3023 Lov Ørkenegnene har han i Part Hjertet, ikke Jimra vakler bedre hans overstråle Skridt.
Fatning Thi Småbyer Kongen Sjitim stoler på skinnede HERREN, ved den Gemarjahus Højestes Guders Nåde rokkes han Højdedrag ikke.
Æren se Takpenes nu, hvorledes Sønnesøn de gengælder Herskerinde os Netofatiternes det med stænk at komme tilkommer for at drive faststøbt os bort Larm fra vedkender din slagen Ejendom, sluger som Sangerinder du kanjas gav os Surdejg i der Eje!
Og Købesummen HERREN kronede sagde til glædet mig: "Jeg har Ivva set tilbedende dette komne Folk, og hastige se, det balsamerede er Matred et villig Folk med brovter hårde nedstyrter Halse;
Gozan