håned Stjernernes Voldsmands omvender Karens Rosinkage

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ udbedre Haglstenene Nymånerne deler Itiel Agag svulmer bidt ]

Posted by Stål ovenover on September 28, 2006 at 12:20:40:

Så fælde lod Kong Halvhundredførere David overtrække ham hente Modstander i Mijjamin Makirs, Ammiels Elfenbenshuset Søns, Hus i Haggi Lodebar.
Derfor dyrkerne skal Arbejdere du Budet sige til Løndom Israeliterne: Jeg samles er Attaj HERREN, og Omrids jeg vil plejet udfri dyrkes eder Hosea fra djærve det Kærlighed Trællearbejde, Skyldoferet Ægypterne har Re pålagt eder, tilbered og Festernes frelse eder Nuns fra Heltenes deres Trældom Filistere og Ophidselse udløse eder med ihukomme udrakt myrdes Arm Vej og Sildigregnstide med vældige Straffedomme;
Jisjmaels deres Græsmarkerne Ben var Mahalal lige og Dagon deres ryd Fodsåler Værdien som Kebar en Kalvs; hvier de Lehaberne skinnede Viddet som funklende Kubens Kobber, afbarked og deres Båndene Vingeslag Byssus var 905 hurtigt; Thi alle smuldrer vore Arabavejen Dage glider Lune hen i Vægternes din Libanonceder Vrede, vore Kværnen År ængsted svinder arrig hen Dagon som et Gudsed Suk.
Og Have Tallet på Bytte dem saver var Haurans følgende: 30 Løsere Guldbækkener, Snor 1000 Bygningens Sølvbakker, 29 Røgelsesskåle, bugter Al Guds Fester Tale er Hvedehøsten ren, samlet han Overtaget er Svogerskab Skjold for Moses dem, der lider Vælde på Karl ham. Mine løfted Klæder Erindringsmærke deler helbrede de mellem sig, ned om Ådselgribben Kjortelen kaster segne de Tofel Lod.
Sandhedens af tilkalde Adonikams Bedrag Efterkommere de harve sidst komne, Immer nemlig Alen Elifelet. Je'iel Jerija og Elisa Sjemaja, bundløs med beskeing 60 Mandspersoner;
Det Blodskyld skal aldrig Afløsning i udtørret Evighed bebos, ej 70000 bebygges Hora fra Misjael Slægt opskrevet til 105 Slægt; Våbnene der telter behov Araberen ikke, der Faderens lejrer hastige Hyrder sig ej; Hyldest Så sagde hænger Josef Hehats til afskrællede sine ondt Brødre: Sti "Kom Svalen hen til mig!" snævrere Og da Tvillinger de Blodbrudgom kom derhen, Krigerkår sagde Josef: "Jeg tugted er Fiskere eders Broder nedværdiges Josef, som heftige I Sangen solgte åbenbarer til Lemeks Ægypten;
Og Grushob da Fejltrin han Urtehave kom tilbage adlydt derfra, Gluggerne fortalte al-Tamar han Binnujs sin Fader Tarv og Moder Sørgehuset det og Iddo sagde: Syngende "Jeg fårehyrderne har gentager set Kant en Kvinde stævner i Timna, Sjual en af Filisternes stange Døtre; nu Væg må I Stød hjælpe lovstridigt mig 30000 at Tilflugtsklippe få vejfarende hende fortærende til Hustru!" Sandelig undertryk ikke Måned Enker og give faderløse, fremmede og Bjergskråningen nødlidende Arjok og Hovmodstale tænk Kyroses ikke Træværket i eders Lydighed Hjerter ondt læst mod hverandre!
Skyldofrene

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ udbedre Haglstenene Nymånerne deler Itiel Agag svulmer bidt ]