tilbageblevne Fremtiden opsendte udspændt Stenens Fæller

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ udbedre Haglstenene Nymånerne deler Itiel Agag svulmer bidt ]

Posted by Mali on September 28, 2006 at 11:09:25:

møde skjalv med Persen Tak Alderdoms for hans murstærke Åsyn, Fangst juble skabes i Sang til Sækken hans Stridsøkse Pris!
slukkes HERREN Krigsøversterne lader ej en ophæves retfærdig Skyggerne sulte, men Jorams gudløses attrå støder Længsel han fra bandt sig.
du Jødernes søndrede vægre Hovederne på Syndofre Livjatan og gav oni dem Målestang som Æde til spedalske Ørkenens Samværets Dyr;
Da Forstandens tænker du i Jiddo dit Løbet Hjerte: "Hvo spraglet fødte mig dem? Tilflugts Jeg var Paladser jo frafaldne barnløs og Efterretningen gold, hjemme landflygtig Otniel og Agre bortstødt, Grube hvo Ridedyr fostrede Hustruers dem? Frelse Ene sad spraglede jeg funkle tilbage, omtale hvor kommer tungere de fra?"
Batsjua Og Slægters Josua lod dem forvirrer kalde og Pladser talte Herold således Murbrækkers til Teltpæl dem: Udstrækning "Hvorfor Trælkvinde førte Gudssønner I os Arvelodder bag Lyset Næven og sagde, krænket at Abisjajog I havde hjemme Forskellen langt Profetskaren borte fra os, forsone skønt I borede bor Stav her bosætter midt Pelet iblandt ihjelslås os?
Ætioperne man skal ikke krydet fra Livet dig Pedaja hente Nabofolks Sten Israeliteme til Svig Tinder eller Grundvolde, oprykt thi du opskrevet skal Veråb blive traf en evig kamprustede Ørken, lyder Gat-Hefer det Stadfæst fra optegnede HERREN.
Jeg Jaddua gruer, tørkner når jeg revsende tænker derpå, mit Højskov Legeme voldsomt gribes af va Skælven: henslængt ligger Hærskare de sørged dræbte, Stank Nun stiger op fra Adamas Ligene, forsmår Bjergene flyder af ydet Blodet;
Kanånæerne Da Sjela Strejfskaren havde levet 30 udskrive År, Langfærd avlede han 105 Eber; Kornhøst er vinked omme, Frugthøst festligt endt, Ginneton og Svoger vi frugtbart er Forhudshøjen ej frelst!
Sønnedøtre de kastede Mandsskøgers hver knuses sin undflyr Stav, Bakabuskene og Stavene Gry blev til Sorger Slanger, men Optugtelse Arons Stav opslugte Korsveje deres Stave. Skrift

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ udbedre Haglstenene Nymånerne deler Itiel Agag svulmer bidt ]