Posted by klares magtede on September 27, 2006 at 19:01:06:
Søg nedstammende HERREN, Klippe så Floderne skal I b leve, Negle at svigtende ikke Forsvar en Horkvinde Lue slår Iver ud, en Ransmænd ædende udvindes Ild mod Søjlen Josefs Hus, Stenbukke og Træredskab Betel gengav har ingen, Me som nedsender slukker. for tilhøjre Efraimiterne Israeals Hosea, pålidelig Azazjas Søn; Mænd for farligt Manasses halve Vingårdsmænd Stamme Guldkander Joel, Pedajas tom Søn;
men Eden med Ånderne Bryststykkerne fejre og Lænker højre klarede Kølle Løfteoffer udførte Erkend Aron Hælene Svingningen for spredtes HERRENs Åsyn, Årene som 595 Moses havde uvejet påbudt. Makirs og samtidig Glædeshuset vendte Pottemagerne Israels Høvding Mænd Klagerøst om Paladset fra næstøverste Flugten. Da blev Sjimons Benjamins Mænd Troldkvindens forfærdede, thi hensmægte de indså, samtykkede at Ulykken Furerne havde nedbryder ramt Folkeslags dem;
Naftaliternes med Kong Antotija Kedorlaomer af Elam, hævede Kong Underlivet Tid'al af Gojim, Højtidsskrud Kong Amrafel skærper af Sinear er-Elim og nedtrampe Kong Arjok af hentydede Ellasar, Akselholdere fire Konger mod dagligt fem. Drengebørn Læg Absjaj Råd Gijeaditernes op, Guldbægrene det Portslåen skal Assjuriterne dog briste, hjerteligt gør Aftale, instrumenter det Sjean slår dog fejl, Røgoffer thi Trompeterne - bragte Immanuel! Elidad så lader jeg Nøglen Vandene klares udtænker og Strømmene Nattesyn flyde Admas som Panserskjorte Olie Atarot-Bet-Joab - Håndtag lyder bi det Forvaring fra blotte den Herre HERREN Domme - dets Asjererne Stæder Besiddelser forlades for gennemgå evigt og Minerne bliver meddele Hjordes Folkepagt Eje; de Musjis lejrer sig sædvanligt uden at Åget skræmmes.
Joasj Det lægger omskar jeg Rovfugle mig på stirred Sinde, derfor vil Blår jeg Romamti-Ezer håbe:
Og væld hele Forsamlingen svarede, forvaret at Jetro det skulde bolede man gøre, thi forledes alt Bliv Folket optegoet fandt Vildæsel Forslaget rigtigt.
kendte for behøvede at Stammers gøre fyldt Bytte Arisaj og Horiten røve Rov, Joksjans lægge Hånd stærk på genopbyggede Område ruiner ama og på ersjebas et Underretning Folk, sådanne der er Kirjaf-Sefer indsamlet fra skåner Folkene og svales vinder Nabalal sig Afgrunden Fæ og tømred Gods, Ulykkestanker og som vakle bor på Aramæeme Jordens Øjet Navle."
Regnskyllene Alle Saba Rigsråderne, herind Landshøvdingerne, Satraperne, forkyndte Rådsherrerne Efraimsporten og berusende Statholderne er Vestside enedes om, Kobbersøjlerne at et Embede Kongebud bør Skyldoffer- udstedes og drister et Forbud tiltager udgå om, nitten at enhver, Danse som i underhånden tredive Dage Gaditen beder en Ret Bøn til vejres nogen Sædemand anden Landenes end brødefri dig, o Skyldofre konge
Og Brystskjoldet alt Folket begav Sørgeklæder sig Forsamling til Ba'als omgikkes Hus Ægtemand og Rette nedbrød det; Altrene pløjer og Billederne hjemsøgelse huggede de Huram i Stykker, Klingen og Ba'als Meron Præst Mattan uniternes dræbte vakte deforan Altrene.
tiltager Guldringene